Monday, May 07, 2007

Internationalist

I går när jag som bäst satt och kollade på Wallander och inväntade att nyheterna skulle ta slut ringer min mobil. Ida Karlsson, CUF:s 2:a vice förbundsordförande, ringde och frågade mig om jag ville vara stämmokommittéordförande för Kapitel 7: Internationell politik. Viljan och nyfikenheten fanns där redan från början och jag tackade ja efter en inte allt för lång övertalningsduell. Så jag är alltså årets stämmokommittéordförande för de internationella frågorna. Härligt och kul!

2 comments:

Anonymous said...

Ännu mer underbart är att du MÅSTE upp i talarstolen, vilket (om jag inte minns fel) du inte gjorde förra året. YEY!

Cecilia said...

Haha. Kan kanske bero på att stämman knappt han börja innan jag var tvungen att åka till Karlskrona :P

Men ja.. Upp och tala om vilka ändringar vi gjort måste jag göra...
Minns inte hur det där skall gå till :S men det ordnar sig :D