Thursday, October 05, 2006

Vinnare

I går när jag kom hem från gymmet låg ett brev från Centerpartiet på köksbordet. Det var självklart adresserat till mig och adressen var skriven med snirklig skrivstil i bläck.

Vad kan detta vara? tänkte jag och öppnade prevet.

Där stod det at jag vunnit andra pris i en tävling och först förstod jag inte vilken tävling det var.
Längre ned kom förklaringen; Jag hade på hudikmarknaden medverkat i en frågetävling och jag har nu vunnit 2 lotter ur fyrklöverlotteriet.

Tyvärr vann jag inte något på dem och resten av dagen var fylld med andra otursamheter.
Lampan i köket och i mitt rum gick under gårdagen när jag skulle tända lyset.
Dessutom fick jag formatera datorn på grund av en krash.

1 comments:

EL INSPIRADO said...

With that photo and 18 years, you have very danger. Beautiful, but very danger... Be careful You can take a pneumonia... Jeje. One kiss with the salt of the life