Wednesday, September 13, 2006

Vem är jag mest lik?

Har vart inne på SVT och Spinn och knockat Lars Ohly i huvudet med en morot. Spela lite själv här.
Sedan gjorde jag testet om vilket parti jag är mest lik. Testet gällde intressen och utgick också från sådana frågor.

Det visade sig att jag är mest lik Milla Miljöpartist!

"Av de totalt 22 frågorna valde du 11 stycken som resulterade i att du delar Milla Miljöpartists intressen till 50%"

Resten av resultatet lyder:
Mårten Moderat, 36%
Florian Folkpartist, 32%
Cecilia Centerpartist, 27% [halvironiskt att jag inte blev Cecilia Centerpartist :( ]
Vendela Vänsterpartist, 27%
Kristel Kristdemokrat, 23%
Sune Socialdemokrat, 23%

Beskrivningarna av hur miljöpartister och centerpartister är är följande:



Miljöpartiet verkar ha mycket mera intressen än vad centerpartister har om man ser på det där. Om du undrar hur testet gjordes kan du läsa om det här.

1 comments:

Maria Leander said...

Buhu.. jag blev Vendela Vänsterpartist